Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025
Poniżej znajduje się harmonogram
rekrutacji do żłobka 2024/2025
Dokumenty
- Zarządzenie Dyrektora Gminnego Żłobka „Maguś” w Magnuszewie w sprawie rekrutacji
- Karta Zgłoszenia dziecka do Gminnego Żłobka „Maguś” w Magnuszewie na rok szkolny 2024
- Karta Potwierdzenia Woli Uczęszczania dziecka do Gminnego Żłobka „Maguś” w Magnuszewie
- Regulamin Rekrutacji do Gminnego Żłobka „Maguś” w Magnuszewie
- Dofinansowanie obniżenia opłaty za pobyt dziecka w instytucji opieki dla dzieci do lat 3.
REKRUTACJA
Harmonogram rekrutacji do Gminnego Żłobka „Maguś” w Magnuszewie na rok szkolny 2024/2025
- W dniach od 18.03.2024 r. do 03.04.2024 r. do godz.16.00 złożenie deklaracji, „Karty potwierdzenia woli uczęszczania dziecka” do Gminnego Żłobka „Maguś” w Magnuszewie na rok szkolny 2024/2025
- W dniach od 08 kwietnia 2024 r. do 26 kwietnia 2024 r. – składanie wniosków o przyjęcie dziecka do żłobka wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Kartę zgłoszenia będzie można pobrać osobiście w siedzibie Żłobka „Maguś” w Magnuszewie lub na stronie internetowej żłobka: magus.magnuszew.edu.pl.
- Rekrutacja prowadzona będzie w dni robocze w okresie od 08.04.2024r. do 26.04.2024r. w budynku żłobka. 26.04.2024r do godziny 16:00
- 29.04.2024r. utworzenie listy zarejestrowanych kart. Powołanie Komisji Rekrutacyjnej.
- 06.05.2024 r. – 08.05.2024 r. Prace Komisji Rekrutacyjnej: posiedzenie Komisji Rekrutacyjnej, weryfikacja przez komisję wniosków o przyjęcie do żłobka i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym;
- Przedłużenie naboru w przypadku braku wymaganej ilości zgłoszeń poprzez ogłoszenie naboru uzupełniającego.
- 13.05.2024 r. ogłoszenie wyników naboru do publicznej wiadomości przez Komisję Rrekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do żłobka na stronie internetowej żłobka i/lub ogłoszenie na tablicy w placówce, lub osobiście u dyrektora żłobka.
- Do dnia 20 maja 2024r. rodzic/opiekun prawny, którego powiadomiono o zakwalifikowaniu dziecka do żłobka zgłasza, czy skorzysta z przyznanego miejsca.
- Ogłoszenie wyników naboru uzupełniającego – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych
i niezakwalifikowanych do żłobka na stronie internetowej żłobka lub ogłoszenie na tablicy w placówce lub osobiście u dyrektora żłobka. - W ostatnim tygodniu lipca 2024 r. w godz. 9.00 – 16.00 – podpisanie umów z dyrektorem o świadczenie usług Żłobka „Maguś” w Magnuszewie.
- Zebranie informacyjne dla rodziców dzieci przyjętych do żłobka 29.07 2024 r. o godzinie 16.00